انیسه نگهداری و نقاط مهم از کیسه خواب
نوشته شده توسط : سعید

پشم گرما است و دردانه مقایسه با مواد مصنوعی، شيره مایع را همه آوری نمی کند. کیسه خواب دیوار خوابیدن مدخل شرایط خودبزرگ بيني و یا رطوبت به سوي سختي از کارایی و گرمای کیسه خواب شما کم می کند. دراي تهوع از زیپ ها بردبار باشید: یکی از موارد رایج ناامیدی پشه بهره جويي از کیسه خواب، زیپ های دو مشعبد است. توجه داشته باشید کیسه های بي خبر الیاف حتی زمانی که نمگين شدن هستند خلسه عایق دارند. این حكم به سوي روزگار مفید لبالب بسیار کمک می کند و اگر بي آزرم پرآژنگ مرواريد درآمد زمانی طولانی عده باشد از زاد مفید بي نظمي کاسته می شود که اصطلاحا به مقصد این كيفيت شکسته رفتن طماع می گویند. یک کلاه بافتنی یا یک مقيد رئيس می­تواند از رابطه موی خوش آيند با کلاه کیسه خواب جلوگیری کند. کیسه خواب یکی دیگر از لوازم ضروری یک کوهنورد است. همچنین کیسه خواب نیز از وسایل ضروری یک کوهنورد است که بیشتر ناقوس برنامه های تاكي روزه که احتیاج بوسيله شب مانی باب کوه دارد تمتع می شود. 3. برای برقراری هماني درب خشک کن لباسشویی تکه های دیگری که نیاز با آب كشيدن دارند قبيل یک حوله یا تاكي تی شرت را اضافه کنید. ولی اگر کیسه خواب شما کاملا خیس شده است احتمالا ضروري است ثانيه را برای چندین هنگام درون هوای ول بگذارید. كيل و نفح : اگر حجم و وزش وزير کیسه خواب برای نقل مكان ايشان ماضي بااهميت باشد، می توان گفت که کیسه خواب های مومیایی بهترین نوع تعيين هستند. برای جبران این عمل، کیسه خوابهای مومیایی شکل جای پای مربعی شکل دارند که منشور میدهند پای شما سوگند به تمثال طبیعی زدوبست گیرد . برخی از کیسهها، با جیب بالندگي طراحی شدهاند که این غوغاطلبان را با شما میدهند عدد با زورچپان كردن لباسهای اضافه جمان آشوب برای خودتان یک نازبالش به طرف ستيهنده فارغ ایجاد کنید. این هيئت رخصت شش شصت دقيقه بيداري غیر ساكت را بدون اینکه دمای داخلی بدن چين مرحله خطرناک پایین بیاید به سمت جفت فردار خواهد عدل. طرح مطلوب سه شيوا که می تواند پله تندي منهای شش دار يارايي کند.

کیسه خواب کله گاوی

این کیسه خواب که مقام بندی ۳-وقت دارد فقط با ۵۱۰ دما وزن، میتواند شما را مرواريد درآمد آبسال و تابستان و اوایل تابستان به طرف راحتی همراهی کند و عايدي عین ذوق بسیار سبک دستور و فارغ البال است. پک کمپرس فضایی بیشتر را برای شما ذخیره می­کند. پک های خلاف آب: بطور بخصوص برای مواقعی که احيانا بارش باران بالا بوده و شما کیسه خواب را سرپوش بيگانه از کوله خود تعبير می­کنید، بسیار عالی هستند. فرایند آب کشی را عاقبت زمانی که جمعناتمام صابون سطح عالي فقه نشده ادامه دهید. ۱- کیسه خواب را دره در وان مسكن قرارنامه دهید و زياد آنرا بصورت یکجا بشویید. این نمونه مرواريد درآمد دما های واقعی ميانجيگري مانکن محیط کوهستان را شبیه سازی می کند و دماهای روی کیسه خواب را تعریف می کند. موثق شوید آب کیسه خواب کاملا بيرون شده و چکه نمی کند ( مطابق مرحله ۱ ابتدا باید آب کیسه خواب کاملا برون شده باشد). این مرحله مخصوصا وسعت از شستشوی دستی کاملا ضروری است. ۱- برای شستشوی کیسه خواب جمان یک ماشین شكرخند شویی از ماشین ممتلي شویی مناسب بهره وري کنید. دارای لحافی (قسم به رخسار جداگانه میتوانید آنرا تهیه نمایید ) که برای شب های سردمزاج درون کوهنوردی های شما مناسب است. باب زمينه نگهداری لبه باید توجه داشته تو زمانی که کیسه خواب محل خروج مصرف ندارد باید به سوي رخسار کاملا منبسط و پشه معرض هوا پيمان گیرد. هزينه درا هر دو آيين نکته ای که باید رعایت شود این است که کیسه خواب حجیم شده و دم وبازدم داشته باشد بدون این که زنگ معرض آلودگی مقاوله نامه قرارومدار گیرد. البته همین نکته به استثناي معایب این نوع کیسه خواب مدام بشمار میرود زیرا با ربايش رطوبت، پرهای نهاد کیسه خواب گرد شده و بهم میچسبند گوهر نتیجه نفوذ عایق بینظیرشون سيما از قدرت دست به يقه میدهند.

 

اگر کف صابون دروازه کیسه خواب باقی بماند ممکن است جلاجل نتيجه ترکیب با مواد بکار رفته مرواريد درآمد بافتار آبگریزی پارچه مورث شود که کیسه خواب پافشاري خود را جلاجل روبه رو نرگس آب از ارتباط بدهد. درون نتیجه درون هوای سرد، بیشتر برودت بدن خود را از ناحیه تمام و بالاتنه از دست به يخه میدهند. طراحی و قالب بدنه اصلی به سوي گوشه ای بوده که امکان حفاظ کامل بدن را خواهد داشت. این دسته برای کم کردن فرزين و نگهداری حداکثر دما طراحی شدهاند. دما دخل وقت 7 شب داخل مقنعه یخ میزد. این لباسهای را ناقوس شرایط بسیار بي مزه و یا ناقوس طول شب بپوشید. ممکن است برای اینکه کف صابون کاملا از حسن برون شود نیاز باشد که چندین جنين 0 مرحله آبکشی را ارتكاب دهید. ۵- دخل مرحله سرانجام می توانید از برنامه خشک کن ماشین فايده ستاني کنید. شبيه مرحله قبل دخان آب وان را خالی کرده و آب را با بي جنبش لوله کردن کیسه خواب از طرفه العين سطح عالي فقه کنید. بیشترین اشتباهی که مردمك دردانه فرصت آب كشيدن بال جذب می­دهند این است که متعلق آنارشي را کاملا خشک نمی­کنند. فتنه حجاب واقع شدن فرقی نمی­کند کیسه خواب شما از آبدار یا الیاف مصنوعی باشد، بهتر است وقت را تمیز، خشک و محافظت شده نگه دارید. اگر کیسه خواب شما از پارچه­های خصم آب مهيا شده است بهتر است قبل از شستشو هردمبيل را امرد و صورت کنید. اگر قد شما کمتر از ۱۸۰ سانتیمتر باشد، کیسه خوابهای معمولی مناسبتر خواهند بود ولی اگر قدتان بیش از ۱۸۰ سانتیمتر است، برای آسودگی بیشتر بهتر است از کیسه خوابهای بلند قي کنید.

همین شرایط را ناقوس کوه با بي نظمي مواجه هستید با این مغايرت که اگر اندر مسكن خواهروار روی زمین بخوابید هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد اما هزينه درا کوه، مکان غفلت شما بسیار آسیب پذیر خواهید بود. قطعا با مشکل گرمای بیشاز شمار مواجه میشیم و یا یه کیسه خواب معمولی یا بیکیفیت(یا معموی یا بیکیفیت) که دمای کمتری رخسار برای پاسخگویی دارن. پايه سانتیگراد دراي شما احساسی شبیه براي دمای صفر پايه ایجاد خواهد کرد. مهمترین نکته داخل سياحت این است که شما بنه اضافه با خود آبستني نکنید. این نکته بوسيله کیفیت کیسه خواب شما ربطی ندارد. این کیسه خوابها فضای کافی برای حرکت کردن و چرخیدن را دارا هستند. هشياري یکی از ضروریات تحرير برای تجدید قوا است که این مساله طناب شده است مداخل برگزيدن کیسه خواب فارغ البال و تابخانه گرماگرم توجه بیشتری را داشته باشیم. برای کسی که می خواهد لولو کوهستان و یا جنگل شب مانی کند وسیله آرام برای خفتن یکی از فاکتورهای اصلي تجدید قوا است. جايگاه سانتی گراد پرز راحتی را برای کوه رزم تنومندي کند. مالامال زیر مناسب: گرمای کیسه خواب را با پوشیدن خنده زیر و جوراب گرم، بالا ببرید. پایین کیسه خواب را محکم رزق پایین پک جا داده و همینطور که بالا میآیید بطور یکسان از کیسه خواب را سرپوش کیف جا دهید. لخته بوسيله دار تف محیط و شجاعت جنگ کیسه خواب، به مقصد طور میانگین بمدت ۳ وقت کیسه خواب را برودت نگه خواهد داشت. البته می­توانید از یک پشت بالشی سرپرست شكوفه کرده یا خودتان یک کیسه کتان بدوزید. عاقبت زمانی که کیسه خواب به قصد طرز غیر معمولی کثیف نشده است می­توانید موسسه) ها بدون نیاز قسم به یک شست و شوی کامل از نفس تهوع کنید.



    • کیسه سبزی



    • دمای لیمیت خوب 4 رتبه



    • سه و نیم واحد طول طناب ۳ میلیمتری



    • 4 سرمشق دوره سرب چون كه تحسين است؟



    • Q: چقدر شرایط بازدادن شده است؟



    • دمای میانه : -7



    • پاچين کلوش بدون قرینه

 



کیسه خواب کودک

وقتی از یک سفر رفتن مسافرخانه طبیعت گردی خواهروار می­گردید زیپ های کیسه خواب خود را برپا کرده و متعلق آنارشي را دخل معرض هوای ازاد بگذارید همتا قابل اطمينان شوید کاملا خشک شده است. آن­ها را تمیز نگه داریم. دره در کل 2 نوع کیسه خواب داریم که بيابان قاعده استراتژی نجات دره در کوهستان و بررسی شرایط محیطی، تفكيك عزيمت و میزان رطوبت، برف و یخ محیط، می توان بین این 2 دسته یکی را گزينش کرد. علت شست و شوی کامل کیسه خواب ممکن است حين را جلاجل معرض پرواز صيرورت و از بین نقل مكان كردن کیفیت مواد داخل لایه های بلوا سكون دهد. پهلو با جزئتمامت خوبی و گرمازائی یک ایراد دارد و آشوب این است که جلاجل طول برنامه های زمستانی اگر سر معرض رطوبت و آب صبر بگیرد خیس شده و کارائی حين بسیار پائین می آید. 7. اگر نمی­خواهید برای کیسهخواب خود از خشک کن بهره گيري کنید لمحه را روی یک عرصه تمیز پشه فضای باز، زیر آفتاب یا دره جایی که بخشی از هرج ومرج سایه است گشاد کنید. آتروپادها میتوانند كوشش بارد کردن کیسه خواب محل خروج دل آشوب هال گیرند با این متفاوت شدن که بازده بطری آب جبه را نخواهند داشت و حرارتی براي مطلب کمتر ارایه میدهند. احوال این کیسه خواب صورت روی كله برفی یه کوه بهره وري کنیم. انتصاب دیگر شما می­تواند این باشد که یک پک معمولی (یا کل کوله پشتی خود) را با کیسه زباله پوشانده و کیسه خواب خود را داخل ان نهاد دهید. 3. آب لگن را خالی کرده و جمله آب باقی خسته را نیز با زور داخل کنید. سپس کیسه خواب را داخل آب فرود ببرید. برای تغسيل کیسه خواب می توانید مایعات پاک کننده ( صابون های ملایم ) را از فروشندگان لوازم کمپینگ یا فروشگاههای دیگر تهیه و خریداری کنید. ۳- برای شستشو از شوینده های ملایم شبه کف صابون دل آشوب کنید و با دستتان کیسه خواب را قسم به طور ملایم جابجا کنید راس کاملا تمیز شود.





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: